L’Ajuntament de Gandia lliurarà l’Escut d’Or de la ciutat als tres medallistes paralímpics, Héctor Cabrera, Miriam Martínez i Kim López, en reconeixement als seus èxits esportius i per ser un exemple de superació davant l’adversitat. Ho farà el diumenge, 3 d’octubre, dia de la festivitat del patró de la ciutat, sant Francesc de Borja, coincidint també amb l’inici de l’Any Jubilar en el seu honor.
El consistori retrà homenatge a la societat gandiana per la seua solidaritat, responsabilitat i implicació durant la crisi ocasionada pel Coronavirus.
Un dia d’agraïments
La corporació municipal de Gandia vol honorar, agrair i correspondre a la societat gandiana, i en particular als sectors que van resultar essencials durant els mesos més durs de la pandèmia del coronavirus.
Així, està previst que acudisquen a aquest event una representació dels treballadors i treballadores de la sanitat; del funcionariat; de les forces i cossos de Seguretat de l’Estat; dels comerciants i de les grans superfícies comercials; dels transportistes; dels homes i dones del camp i de la mar; de les entitats sense ànim de lucre, de les associacions i dels col·lectius de voluntariat; dels serveis de neteja i manteniment, del món educatiu i per últim, dels mitjans de comunicació.
Estos col·lectius han demostrat la seua solidaritat i el seu compromís amb la societat en un dels moments més durs de la història de la nostra ciutat i han treballat de manera admirable per a donar normalitat a una situació extraordinària.
Els medallistes paralímpics, exemple de superació
L’acte institucional del proper diumenge, 3 d’octubre, serà també el moment idoni per a lliurar l’Escut d’Or de la ciutat a Héctor Cabrera, Miriam Martínez i Kim López, els tres atletes gandians que van aconseguir una medalla en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020.
L’Ajuntament de Gandia vol reconèixer els seus èxits esportius i posar en valor la seua perseverança i la seua superació davant l’adversitat en la seua trajectòria vital i esportiva.
Acte amb aforament limitat al Pati de Canyes del Palau Ducal
L’homenatge a la ciutadania i als tres medallistes paralímpics tindrà lloc en el transcurs d’un acte institucional al pati de Canyes del Palau Ducal, amb la presència de la Ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant; l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto i una representació de tots els grups polítics municipals a l’Ajuntament de Gandia. L’esdeveniment tindrà aforament limitat i només podran assistir aquelles persones que hagen rebut invitació prèvia.