Gandia anuncia la celebració de la 45 edició de la Gala de l’Esport. L’acte se celebrarà a les 20:00 hores del dissabte 2 de desembre, al Teatre Serrano. Amb el lema «Units per l’esport, connectats per l’amistat», la Gala busca transmetre la idea que, malgrat ser rivals en el camp, els esportistes creen vincles forts fora del joc que perduren amb el temps.
A la Gala assistiran 40 clubs, que ja han presentat els seus candidats masculins, femenins i equips, per a optar al premi al Millor Esportista de Gandia. A més, es lliuraran 8 mencions especials per reconèixer els destacats currículums dels nominats.
La tècnica del departament, Silvia Valero, ha informat que durant l’acte també es lliuraran els premis al Millor Tècnic de l’Any i a la Millor Empresa Col·laboradora, així com el prestigiós premi Damià Català a la millor trajectòria esportiva.
El regidor delegat d’Esports, Jesús Naveiro, ha expressat la seua esperança de veure reflectits tots els esportistes en aquesta nit única, subratllant la importància de continuar formant-se en valors com la motivació, la superació, la constància i l’esforç, intrínsecs en aquestes disciplines.
Amb la participació especial del Club Gimnàstica Rítmica Vida Gandia, el Club Gimnàstica Artística Educasport i l’equip de ball de l’acadèmia local Dance Room, l’acte promet ser una vetllada emocionant i plena de reconeixements.
Aquelles persones que no puguen assistir personalment tindran l’oportunitat de gaudir de la Gala en directe a través del canal de YouTube de l’Ajuntament, garantint una ampla difusió i participació en aquest esdeveniment que celebra l’èxit i la dedicació dels esportistes gandians.