miércoles, 5 febrero, 2025
10.1 C
Gandia

Els clubs esportius de Gandia i l’Ajuntament firmen convenis per promoure l’esport

- Publicidad -
spot_img

L’Ajuntament de Gandia ha firmat dos convenis de col·laboració amb el Club de Natació i Esports Gandia i el Atletico Club Gandia Halterofilia. L’objectiu és promoure els campionats i proves esportives per fomentar el binomi esport-turisme.

El Gran Internacional Femení Ciutat de Gandia d’halterofilia o la Travessia al Port i Volta a l’Escullera que organitza el NiE són dos activitats en les que centenars d’esportistes nacionals arriben a Gandia per disfrutar de la prova i la ciutat.

Els convenis firmats tenen un pressupost de 10.000 euros per al NiE i 6.000 euros per al Atletico Club Gandia Halterofilia.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto junt amb la regidora d’esports Lydia Morant, van aprofitar la visita per veure les obres de millora que estàn duguent-se a terme al poliesportiu.

- Publicidad -

ÚLTIMAS NOTICIAS

- Publicidad -
- Publicidad -

TE PUEDE INTERESAR...

- Publicidad -

Escribe tu comentario