miércoles, 5 febrero, 2025
10.1 C
Gandia

«Regalem Igualtat», la campanya per conscienciar sobre la igualtat dels joguets

- Publicidad -
spot_img

L’Ajuntament de Gandia posa en marxa la campanya de Nadal «Regalem Igualtat» amb l’objectiu d’apostar per unes festes igualitàries i on la ciutadania puga prendre consciència sobre la igualtat d’oportunitats i la identificació de les conductes estereotipades que encara continuen determinant els joguets amb un sexe.

El consistori convida a tota la ciutadania a participar el dissabte dia 18 de desembre als Tallers «En Nadal juguem Igual», que tindran lloc d’11.00 h a 14.00 h a la plaça del Rei en Jaume I per a posar en pràctica consells sobre aquesta qüestió. Els més menuts i menudes podran gaudir d’activitats com tallers pinta caretes, un divertit photocall, un arbre dels desitjos, i un punt informatiu amb algunes recomanacions per a aquest Nadal. 

«No es tracta de prohibir jugar a res, sinó de prendre consciència sobre les decisions que els adults prenem pels més menuts, guiant-nos per qüestions d’estereotips de gènere«, ha destacat la regidora del departament, Juana Navarro.

- Publicidad -

ÚLTIMAS NOTICIAS

- Publicidad -
- Publicidad -

TE PUEDE INTERESAR...

- Publicidad -

Escribe tu comentario